Felippe Massa měl ve Ferrari dobrý start, v zahajovacím závodě v Bahrajnu se kvalifikoval jako druhý, a v Malajsii se propracoval z 21. místa na 5.místo, přičemž porazil stájového kolegu Michaela Schumachera, který startoval ze 14. pozice. I přes tyto dobré výkony, stále měl v trénincích a někdy i při závodech problém, nedostat se mimo trať nebo do „hodin“. V Australské Grand Prix havaroval v kvalifikaci a poté kolidoval s Christianem Klienem a Nicem Rosbergem v první zatáčce v závodě. První stupně vítězů si Massa vyjel na okruhu Nürburgring, kde dojel třetí, za Michaelem Schumacherem a Fernandem Alonsem. První nejrychlejší kolo závodu zajel Brazilec ve Španělské Grand Prix. Massa v roce 2006 vybojoval ještě další 4 stupně vítězů: v USA, Francii a Německu a v Turecké Grand Prix zajel pole position a závod poté vyhrál. Jeho další působení ve Ferrari bylo zajištěno poté, co Michael Schumacher oznámil 10.září, že ukončí po sezóně kariéru. 22.října Massa vyhrál svůj druhý závod a bylo to na domácí Grand Prix Brazílie. Stal se od roku 1993, kdy vyhrál Ayrton Senna, prvním Brazilcem, který na okruhu Interlagos zvítězil. Celkově získal Massa 80 bodů a v pořadí skončil na třetím místě, za Michaelem Schumacherem a mistrem světa, Fernandem Alonsem.
V předsezóních testech Massa prokázal, že je na sezónu řádně připraven, když na čtyřech z pěti okruhů zajel nejrychlejší kolo. Přesto pro něj sezóna nezačala dobře. V první Grand Prix v Austrálii, měl při kvalifikaci problémy s převodovkou a musel vyměnit motor. To ho stálo 10 míst na startovním roštu a Massa s týmem se rozhodli, že odstartuje z boxové uličky. Při své stíhací jízdě na okruhu v Melbourne, zajel Massa k mechanikům pouze jednou a vybojoval konečné šesté místo. Štěstí při Brazilci nestálo ani v dalším závodě v Malajsii, kde sice startoval z pole position, ale už v první zatáčce ho předjeli oba McLareny. Když jej předjížděl Lewis Hamilton, vyjel Massa z trati a ztratil další dvě pozice a spadl na 5.místo, na kterém nakonec závod dokončil. V dalších závodech se ale smůla už protrhla a Masa vyhrál závody v Bahrajnu a ve Španělsku a dojel třetí v ulicích Monaka.
V Kanadské Grand Prix byl Felippe diskvalifikován za opuštění pit lane při červených světlech. V druhé Grand Prix za mořem, v USA, dojel Massa třetí, za Alonsem a Hamiltonem. Při Grand Prix Francie vedl Massa celé startovní pole po dlouhou dobu, ale při zastávce v boxech ho předjel stájový kolega Kimi Räikkönen. V Grand Prix Velké Británie se Massa kvalifikoval na čtvrtém místě, ale při startu do zahřívacího kola mu zhasl motor a musel startovat z 21.místa a z boxů. Přesto se probojoval na páté místo a dojel za Robertem Kubicou. V druhé části sezóny střídal Felipe dobrá místa se špatnými. V Maďarsku byl až třináctý, ale v Turecku potřetí v sezóně vyhrál. A v Itálii zase nedojel. Tyto střídavé výsledky ho stály boj o titul a tak v posledním závodě už jen pomáhal Kimimu Räikkönenovi v honbě za titulem. Valnou část závodu v Brazílii Massa vedl, ale při druhé zastávce u mechaniků se předvedl jako týmový hráč a šikovně před sebe Kimiho pustil a výrazně mu tak dopomohl k zisku titulu. Z velké čtveřice v sezóně 2007 (Alonso, Hamilton, Räikkönen a Massa) sice obsadil až bramborovou pozici, jeho výkony ale splnily očekávání a v příštích sezónách už bude bojovat o titul i on.
V říjnu s Ferrari prodloužil smlouvu do roku 2010.
Start do nové sezóny nevyšel ani Felipemu, ani celému Ferrari. Massa z prvních třech závodů dva nedokončil a jednou nebodoval. Špatně se vedlo i jeho týmovému kolegovi, Kimimu Räikkönenovi.
[editovat] Kompletní výsledky ve Formuli 1
(Legenda, tučně vyznačené závody znamenají zisk pole position, závody vyznačené kurzívou označují zajetí nejrychlejšího kola v závodě)
[editovat] Výsledky v ostatních motoristických kategoriích
- Massův průměrný bodový zisk za závod je 2,26 body.
- Massův průměrný bodový zisk za sezónu je 39,8 bodů
[editovat] Externí odkazy
Felipe Massa
[editovat] Kariéra před Formulí 1
Massa pochází z Brazílie, ze Sao Paula, ale jeho dědeček přišel do této Jihoamerické země z Cerignoli, města v Itálii. O závodění se začal zajímat v sedmi letech, když rozvážel pizzu.Felippe začal závodit v osmi letech na motokárách a ve své první sezóně skončil čtvrtý. Dalších 7 let pokračoval v národních a mezinárodních motokárových soutěžích. V roce 1998 se přesunul do Formule Chevrolet a v tomto Brazilském šampionátu skončil pátý. V další sezóně už ale získal v této soutěži titul, když vyhrál 3 závody z 10. Roku 2000 odletěl za moře, do Evropy, kde závodil v Italské Formuli Renault a zároveň v Evropské Formuli Renault. Obě tyto soutěže najednou vyhrál. Poté měl možnost jít do Formule 3, zvolil si však místo toho Formuli 3000. A udělal dobře, jelikož vyhrál 6 závodů z 8 a zajistil si titul. V té době si ho už začaly všímat týmy z F1, konkrétně Sauber, s kterým testoval a poté podepsal smlouvu závodního jezdce na rok 2002. V té době ještě závodil jako host za Alfu Romeo v Evropském šampionátu cestovních vozů.
[editovat] Karéra ve Formuli 1
[editovat] 2002, 2004-2005: Sauber
V jeho nováčkovské sezóně byl Massa v týmu Sauber, stájovým kolegou šampióna F3000 z roku 1999, Nicka Heidfelda. Massa ukázal, že jezdit umí, ale přesto se dopouštěl nováčkovských chyb. Ve své první sezóně tak Massa nasbíral 4 mistrovské body a jeho nejlepším umístěním bylo 5.místo v Grand Prix Španělska. Na konci sezóny dostal Massa stop na jeden závod, a tak ho při Grand Prix USA nahradil Heinz-Harald Frentzen. Přestože se Massa vrátil na poslední Grand Prix v Japonsku, Sauber podepsal s Frentzenem smlouvu na rok 2003, a stejně podepsal i Heidfeld. A Massa byl bez angažmá. Budoucnost už měl ale pojištěnou s Ferrari, které Sauberu Massu vlastně zapůjčilo. V sezóně 2003 tak Massa pouze testoval u Ferrari a nabíral zkušenosti. Poté, když už hodně chyb napravil, Massa znovu podepsal smlouvu se Sauberem na rok 2004. V tomto roce nasbíral 12 bodů ze 34, které tým získal. Nejlépe se Felippe umístil při Grand Prix Belgie, kde dojel čtvrtý. Zbylých 22 bodů získal Massův týmový kolega, Giancarlo Fisichella. V roce 2005 Massa se Sauberem prodloužil smlouvu. Přestože získal jen 11 bodů, porážel svého týmového kolegu a mistra světa z roku 1997, Jacquese Villeneuva. Po sezóně však Brazilec tým opustil a vydal se k Ferrari, kde ho čekala sezóna po boku Michaela Schumachera.
Felipe Massa
Rubens Barrichello |
|
(*
23. květen 1972 v
São Paulu,
Brazílie) je brazilský jezdec
Formule 1 s italskými kořeny.V současné době jezdí za stáj
Brawn GP.
Formule 3 Pro rok 1991 podepsal Barrichello smlouvu s týmem West Surrey Racing v britském Mistrovství Formule 3. Nejvážnějším soupeřem mu byl domácí David Coulthard, který ač získal o jedno vítězství navíc v celkovém hodnocení na Barrichella nestačil. Žlutě jsou vítězství
Tým / Vůz 1991 – West Surrey Racing / Ralt Mugen Honda [editovat] Formule 3000
Sezóna |
Série |
Tým |
Vůz |
Závody |
Vítězství |
Pole Position |
Podium |
Body |
Konečné umístění |
1989 |
Formule Ford 1600 Brazílie |
|
|
|
|
|
|
|
4.místo |
1990 |
Formule Opel Lotus Euroseries |
Draco Racing |
|
11 |
6 |
7 |
|
|
1.místo |
1991 |
Formule 3 V. Británie |
West Surrey Racing |
Ralt RT35-Mugen Honda |
16 |
4 |
9 |
8 |
74 |
1.místo |
1992 |
FIA Formule 3000 |
Il Barone Rampante |
Reynard 92D-Cosworth |
10 |
0 |
0 |
4 |
27 |
3.místo |
Výsledky v ostatních formulových kategoriích
‡ Poloviční počet bodů, protože bylo odjeto méně než 75% délky závodu. 2009-: Brawn GP [editovat] Kompletní výsledky ve Formuli 1 (Legenda, tučně vyznačené závody znamenají zisk pole position, závody vyznačené kurzívou označují zajetí nejrychlejšího kola v závodě) 2006-2008: Honda
Barrichellovo šťastné číslo je 11, protože právě s tímhle číslem vyhrál svůj první závod na motokárách. Pro sezónu 2006 tak jeho týmový kolega Jenson Button přenechal číslo 11 právě Rubensovi. Jeho číslo mu však zas tak dobré výsledky nepřinesly, pohyboval se sice na špici, ale jeho kolega Button byl výrazně lepší. Barrichellův vůz prý neseděl jeho jezdeckému stylu, zejména brždění. Po menších úpravách měl být vůz zase o něco lepší. A už v Monaku mohl Rubens dojet na stupních vítězů, ale dostal trest projetí boxy za překročení rychlosti v pit lane a musel se spokojit se čtvrtým místem. V tom závodě si Rubens vyměnil helmu s jedním ze svých nejlepších přátel, Tony Kanaanem, brazilským jezdcem série IRL, kterého Rubens někdy označuje portugalsky jako Anao (což znamená trpaslík). Kanaan jel zase s Barrichelovou helmou závod 500 mil Indianapolis. Na konci sezóny obsadil Rubens celkové 7. místo.
Barrichello a Button byli oznámení jako jezdecká dvojice Hondy i pro rok 2007, rezervním jezdcem se stal Christian Klien, který nahradil Anthonyho Davidsona, který přestoupil do Super Aguri. Nová specifikace vozu: Honda RA107 byla jistojistě krok vedle. Dvě 10. místa z Monaka a Španělska byli Barrichellovými nejlepšími umístěními. Ve Velké Británii si polepšil na místo deváté. Přesto Rubens porážel týmového kolegu Buttona, ten akorát získal při Grand Prix Francie osmé místo a jeden bod. V té době byl Barrichello bez bodu klasifikován jako devatenáctý. Do konce této neúspěšné sezony, která se stala nejhorší v jeho kariéře, už Rubens nedokázal získat žádný bod.
19. července 2007 bylo potvrzeno že Button i Barrichello si spolu zajezdí ještě i v sezóně 2008. V prvním závodě sezóny se Rubens kvalifikoval na 10. místě. Závod sice dokončil na 6. místě, ale byl diskvalifikován za ignorování červeného světla na konci boxové uličky. V témže závodě si ještě odpykal penalizaci stop-and-go, poté co vjel do boxů při výjezdu safety caru. Další závody sice dokončil, nicméně na nebodovaných místech. Grand Prix Turecka 2008 byla pro Barrichella výjimečná. Byl to totiž jeho 257. start v závodě, čímž překonal rekord Riccarda Patreseho, který odjel závodů 256. Prolomení rekordu bylo velimi diskutabilní. Barrichello totiž do některých závodů nenastoupil, když jako například v Grand Prix Španělska 2002 musel odstoupit již v zahřívacím kole. V Monaku vybojoval Rubens své první body od roku 2006. A hned další přidal v Kanadě. Několik kol dokonce vedl, hlavně díky safety caru, nakonec se ale propadl na 7. příčku. Ve Francii ale na úspěchy nenavázal. Už v kvalifikaci měl problémy a závod nakonec dokončil na 14. místě.
Při Grand Prix Velké Británie se Rubens kvalifikoval až na 16. místě a to dokonce porazil týmového kolegu Buttona. To bylo hlavně kvůli dešti, který provázel i závod. Extrémní podmínky hrály Rubensovi do karet a on dojel na skvělém 3 .místě. Byly to jeho první stupně vítezů od roku 2005.
1997-1999: Stewart
Pro nováčkovský tým to byla obtížná sezóna, a Rubens dokončil pouhé tři závody v celé sezóně, ovšem blýskl se druhým místem v Grand Prix Monaka. To byly bohužel jediné body, a tak byl klasifikován celkově až jako třináctý.
Rok 1998 nebyl pro Stewart o moc lepší než ten předchozí, ale Rubens se postupně zlepšoval. Porazil svého stájového kolegu Jana Magnussena, který byl pro nevýrazné výsledky nahrazen Josem Verstappenem. Barrichello ovšem získal jen 4 body a celkově byl dvanáctý.
Sezóna 1999 konečně pro tým Stewart přinesla dobré výsledky. V prvním závodě sezóny se Rubens kvalifikoval na pátém místě, a v deštivé kvalifikaci ve Francii získal pole position. A také třikrát stanul na stupních vítězů: v Brazílii, San Marinu a v Grand Prix Evropy, kterou vyhrál jeho týmový kolega, Johnny Herbert. Na kontě Rubense bylo na konci sezóny 21 bodů a celkové 6. místo. To zaujalo šéfa stáje Ferrari, Jeana Todta a tak Barrichello podepsal pro rok 2000 smlouvu s týmem Ferrari.
[editovat] 2000-2005: Ferrari
Své první vítězství získal Rubens ve svém 123. závodě, na okruhu Hockenheimring, přestože startoval až jako osmnáctý. Stal se tak jezdcem s nejdelším počtem závodů, kdy nevyhrál. Barrichello pokračoval ve skvělých výsledcích a podílel se na dominanci Ferrari na začátku nového tisíciletí. Byly to jeho nejlepší léta v F1. V sezóně 2000 byl celkově čtvrtý, v roce 2001 třetí a v sezóně 2002 dokonce druhý, za týmovým kolegou Michaelem Schumacherem.
Za 3 roky u Ferrari si ale připsal jen 4 vítězství,další musel přenechat Schumacherovi při kontroverzní Grand Prix Rakouska 2002, kde na cílové rovince zpomalil, aby Michael mohl vyhrát. Díky tomuto incidentu byla v roce 2003 zakázána týmová režie.
V sezóně 2004 Barrichello často dojížděl za Schumacherem, 7x byl druhý, a vyhrál 2 závody: v Itálii a Číně. Završil tak svou nejlepší sezónu v F1, získal celkem 114 bodů a 14 umístění na stupních vítězů.
Přes skvělé auto Ferrari, které měl, nebyl Rubens na své domácí Grand Prix Brazílie nikdy příliš úspěšný. Za svou kariéru nedojel 10 ze 14 závodů na domácí trati. Nejlepším výsledkem bylo třetí místo z roku 2004.
Během sezóny 2005 začal být Barrichello kritizován, že se příliš podřizuje Michaelu Schumacherovi, a ničí si tak kariéru, celkově byl v roce 2005 až osmý. V srpnu 2005 bylo oznámeno, že Rubens po pěti letech opouští Ferrari a na konci roku se připojí ke stáji Honda.
1995
Podobný rok s týmem Jordan byl i v sezóně 1995, kde Rubens stanul v Montrealu na druhém místě. Na konci sezóny byl celkově jedenáctý.
Pro rok 1996 se s příchodem motorů Peugeot čekalo zlepšení. Do týmu také přišel významný sponzor, spolčenost Benson & Hedges. První závod nezačal špatně, Rubens bojoval celkem vysoko, ale pak jej auto přeci jen zradilo a musel odstoupit. Přes očekávání ale Jordan nebyl schopen vyhrát závod. Celkově skončil v bodování osmý. Barrichellův vztah s šéfem týmu Eddiem Jordanem se pomalu zhoršoval a na konci sezóny odešel Rubens do nově vzniklého týmu Stewart.
Formule 1
[editovat] 1993-1996: Jordan
Rubens měl efektivní start do F1. Ve svém třetím závodě, Grand Prix Evropy, startoval ze dvanáctého místa za deštivých podmínek, ale už po prvním kole byl čtvrtý. Chvíli jel dokonce druhý, pak třetí, nakonec ale nedojel po problémech s palivem. Po celou sezónu ale měl vůz velké problémy, a Rubens dokončil jen 6 závodů z 16. Svým pátým místem z okruhu Suzuka, za které bral 2 body ale porazil své zkušenější týmové kolegy, včetně Eddieho Irvina. V Grand Prix Francie měl ale příležitost k prvním bodům, ale v posledním kole je ztratil a bodoval Michael Andretti.
Rok 1994 začal slibným čtvrtým místem v Brazílii a prvními stupni vítězů na okruhu Aida. Po prvních dvou závodech byl druhý v bodování. Ale pak přišlo osudné San Marino, a těžká nehoda Rubense, ve které málem přišel o život. O 2 dny později zemřel jeho učitel Ayrton Senna. I přes tyto tragické události se Rubens nevzdal a pokračoval dále, zajel pole position na okruhu Spa-Francorchamps. V té době byl nejmladším jezdcem, který stanul na pole position. Celkově skončil na skvělém 6. místě a porazil mnoho zvučných jmen.
Podobný rok s týmem Jordan byl i v sezóně 1995, kde Rubens stanul v Montrealu na druhém místě. Na konci sezóny byl celkově jedenáctý.
Barrichello byl v mládí velice talentovaným jezdcem, vyhrál pětkrát titul na motokárách v Brazílii, poté přešel do
Evropy do série
Formule Lotus v roce
1990. Hned v prvním roce tuto sérii vyhrál a pro příští rok zaujal místo v Britské
Formuli 3, kde porazil mladého Brita,
Davida Coultharda. Rubens se svezl ve F1 velice brzy, už v 19 letech, nejprve ale ještě odjezdil sérii
Formule 3000. Tady sice titul nezískal, vybojoval ale solidní třetí místo, a pro rok
1993 se spojil s týmem
Jordan, jezdícím ve Formuli 1.Osobní život
Rubens se narodil v Sao Paulu, jako syn Rubense Barrichella Juniora. Jeho otec i dědeček se též jmenují Rubens. Narodil se ve stejný den jako jeho otec: 23. května. Jelikož je až třetím Rubensem v pořadí, říkají mu Rubinho (portugalská zdrobnělina pro jméno Rubens), což je také jeho současná přezdívka.
V roce 1997 se oženil se Silvanou Giaffoneovou, bylo to 24. února. Silvana je sestřenicí Brazilského jezdce IRL, Felipe Giaffonea a neteří brazilských šampionů, Alfonsa Giaffonea Filha a Zeca Giaffonea. Tak vznikla asi nejznámější závodnická rodina v Brazílii. Se Silvanou mají 2 syny: Eduarda (n. 2001) a Fernanda (n. 2005).
[editovat] Kariéra před Formulí 1
Rubens Gonçalves Barrichello
Barrichello je známý jako stájový kolega Michaela Schumachera v letech 2000-2005. Po ukončení Schumacherovy kariéry na konci roku 2006, se stal Rubens nejzkušenějším jezdcem ve F1. Barrichello obdivoval Ayrtona Sennu, který ho považoval za jakéhosi svého žáka. V sezóně 2008 je Rubens jediným jezdcem, který se se Sennou setkal na trati, a je tak jakousi poslední vzpomínkou na něj na trati.
V současné době je Rubens Barrichello pátým jezdcem v celé historii v počtu získaných bodů.
Rubens Barrichello Edmund „Eddie“ Irvine jun. (*
10. listopadu 1965,
Conlig,
Severní Irsko) je bývalý
britský pilot
Formule 1. Cesta za volant závodního vozu nebyla v případě Eddie Irvina tak přímočará jako u ostatních jezdců. Motokáry jen zpříjemňovaly mladému Irvinovi studium na střední škole a po jejím ukončení chtěl pokračovat ve studium ekonomiky a finančnictví na Universitě. Přišla však lákavá nabídka zúčastnit se britského mistrovství
Formule Ford. Hned při druhém startu zvítězil a to ho natolik motivovalo, že dokázal závodnické vášni zcela propadnout. V roce
1987 získává titul britského šampióna
Formule Ford, když zvítězil v 14 závodech a vítězí v prestižním Formule Ford Festival. Následující rok již působil v seriálu britské
Formule 3, zvítězil v
Grand Prix Macao vozů F3 a celkově skončil na 5. místě. V roce
1989 podepsal smlouvu se stájí
Pacific Racing pro mezinárodní sérii
Formule 3000. Jako nováček dokázal překvapit třetím místem na trati v Italském městě
Enna a celkově 9. místem v šampionátu. Tyto výkony zaujaly jeho krajana
Eddie Jordana, který ho přetáhl do svého týmu
formule 3000 a Irvine se mu odvděčil vítězstvím na Hockenheimu a třetím místem v celkovém hodnocení. Ke konci roku si odskočil do Macau, s vozem F3 dojel na třetím místě v tamní Grand Prix. Další jeho kroky vedly do Japonska, kde se účastnil japonského šampionátu Formule 3000 a sportovních vozů. V roce
1991 byl 7. s vítězstvím v
Mine, když na stejné trati zvítězil i o rok později, stačilo mu to na 8 místo. Série sportovních vozů mu vynesla 5. místo s vozem
Toyota. Rok
1993 byl z pohledu Irvinea rokem satisfakce, v japonském mistrovství vozů F3000 byl druhý a získal místo u Jordanu ve F1 na poslední dva závody. Eddie Irvine na sebe upozornil hned při své premiéře v japonské
Suzuce, nejenže bodoval šestým místem, ale především incidentem s
Ayrtonem Sennou. Senna nejprve Eddieho předjel o kolo, ale ten mu manévr ihned vrátil. Dle Irvinea jel Senna příliš pomalu, ale Sennovi se to vůbec nelíbilo a po vystoupení z vozu Ira napadl. Rok
1994 pro něj nezačal příznivě, v úvodním podniku v brazilském
Sao Paulo zavinil srážku čtyř vozů a byl potrestán zákazem startu v jednom závodě. Odvolání, které podal spolu s Eddie Jordanem,
FIA zamítla a trest zvýšila na tři závody. Celou sezónu zakončil ziskem šesti bodů, přesto nebyl spokojen, jeho kolega
Rubens Barrichello dokázal získat bodů 19. Pro rok
1995 jezdil
Jordan s motory
Peugeot a výkony Irvinea šly nahoru, Eddie dokázal pravidelně bodovat a v Kanadě dokázal vystoupit i na bednu za třetí místo. Tyto výkony a podpora osobního sponzora ho protlačily na místo dvojky do
Ferrari. Scuderia Ferrari prošla kompletní reorganizací a pro rok
1996 budovala celý tým od základů. Na místo týmové jedničky získala čerstvého mistra světa
Michaela Schumachera a tým nastoupil cestu za ziskem titulu. I pro Eddieho Irvina jsou to nejúspěšnější roky ve formuli 1, dokonce v roce
1999 bojoval o titul mistra světa, který mu unikl až v posledním závodě o pouhé dva body. Přesto s ním Ferrari smlouvu neprodlužilo a Irvine podepsal na tři roky smlouvu Jaguaru.
Jaguar se silnou podporou
Fordu zůstal za očekáváním a Irvine se propadal jezdeckým polem až se koncem roku
2002 rozhodl ukončit svou kariéru. Za volant
Formule 1 se vrátil v roce
2005 s vozem
Ferrari F2001 v rámci Malboro Masters.
[editovat] Formule 1 Žlutě - vítězství Modře - 2. místa Červeně - 3. místa Zeleně - bodoval Tučně - pole position
Eddie Irvine Kolegy s kterýma byl Míša v týmu...
Prvním týmovým kolegou Michaela ve Ferrari se stal ze Severního Irska a to je Eddie Irvine.Eddie byl u Ferrari od roku 1996 - 1999,pak odešel do týmu Jaguár.
Druhým týmovým kolegou se stal brazilský jezddec Rubens Barrichello.Rubens byl po odbu u Ferraru vždy týmovou 2.Po odchodu z Ferrari,ho nahradil další brazilský pilot ,a to Felipe Massa.Když Rubens odešel od Ferrari,tak šel do týmu Honda,a ta se přejmenovala na Brawn GP.Tak teďko něco o Rubensovi.
Třetím týmovým kolegou Schumiho se stal brazislký pilot Felipe Massa.Felipe je ve skutečnosti hrozně moc milý a přátelskej.Felipe hrozně rád rozdává podpisy.A taky je v přítelskym týmu a on tam krásně zapadne doněj.A teď něco o Felim.
Nakonec jsem vám dám fotky všech třech týmových kolegů Schumíčka.